I'm not gonna lie.....

Orange Amps General Forum

Moderator: bclaire

Dark Helmet
Orange Master
Posts: 1063
Joined: Fri Jun 03, 2011 8:51 pm
Location: Lincoln, NE USA

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Dark Helmet » Mon Sep 26, 2011 2:49 pm

NICE guitar!!! other than the fat neck, PERFECT.
Dark Lord of the Schwartz
AD15/12
AD30TC
AD50
AD140
Thunderverb50

2016 Gibson LP Standard
2012 Gibson LP Classic Custom
2017 Gibson Firebird Studio T
Epi Les Paul (used to be) Standard
2018 Taylor 616CE

ironlung40
Orange Master
Posts: 2844
Joined: Tue Jul 07, 2009 2:10 pm
Location: USA (in the south)

Re: I'm not gonna lie.....

Post by ironlung40 » Mon Sep 26, 2011 3:49 pm

If you already had another Orange amp, just keep one put up when you play the other. She'll never know the difference. You might get away with that on the guitar too.
Sincerely,
Ironlung40
OR120 Pix
Tiny Terror HW
Rocker 30 combo
Gibson SG 61'--Gibson RD Standard--Gibson SG Special 67'
Image

Randy Bass
Lord of Orange
Posts: 10149
Joined: Tue Sep 29, 2009 3:44 am

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Randy Bass » Mon Sep 26, 2011 10:57 pm

ironlung40 wrote:If you already had another Orange amp, just keep one put up when you play the other. She'll never know the difference. You might get away with that on the guitar too.
Brilliant!
_________________
Image

OrangePaul
Orange Master
Posts: 2785
Joined: Sun Jan 24, 2010 12:21 am
Location: UK

Re: I'm not gonna lie.....

Post by OrangePaul » Mon Sep 26, 2011 11:16 pm

Randy Bass wrote:
ironlung40 wrote:If you already had another Orange amp, just keep one put up when you play the other. She'll never know the difference. You might get away with that on the guitar too.
Brilliant!
That's what I like about Iron.....he's always thinking :mrgreen:
Paul.

Image

Icarus
Orange Expert
Posts: 615
Joined: Wed Oct 20, 2010 10:17 pm
Location: Southwest, England

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Icarus » Mon Sep 26, 2011 11:17 pm

ironlung40 wrote:If you already had another Orange amp, just keep one put up when you play the other. She'll never know the difference. You might get away with that on the guitar too.
Hahaha genius. My rv is black and my tv is orange so i don't know if i'd be happy or sad if she didn't notice. I'd probably keep the fact she hadn't noticed to myself and put it in the locker for the next row.....

"you haven't mowed the lawn"
"you pay no attention to me"

Can clearly see who wins this argument.
Image
Thunderverb 200
Rockerverb 50
PPC412hp8
PPC212cb
Les Paul Custom
American Standard Tele

kmlabs
Orange Expert
Posts: 870
Joined: Tue Jun 03, 2008 4:20 pm
Location: United Kingdom
Contact:

Re: I'm not gonna lie.....

Post by kmlabs » Tue Sep 27, 2011 7:59 am

ironlung40 wrote:She'll never know the difference. You might get away with that on the guitar too.
This is entirely feasible; I had a girlfriend once who took one look at my new tobacco sunburst Les Paul clone and exclaimed "Pffft, it looks exactly the same as the one you sold!"

...which was a metallic black Kramer superstrat O_o
Kerry

Too much gain is... just about enough

Borderline Productions
Orange Master
Posts: 3025
Joined: Thu Mar 01, 2007 4:47 am
Location: USA

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Borderline Productions » Tue Sep 27, 2011 12:21 pm

LPs should be either gold tops, all white like Rachel's, or all black like the one you found. Congratulations. If she sees the guitar say you bought it a couple months ago.
Bob

Image


http://www.purevolume.com/oxymora" onclick="window.open(this.href);return false;

Y0UNGBL00D
Orange Master
Posts: 1811
Joined: Sat May 17, 2008 5:13 pm
Location: Austin TX

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Y0UNGBL00D » Thu Sep 29, 2011 10:42 am

im going to come out and say it: what the hell do you do for a living?

i am coming into a SIZABLE amount of money over the next couple of weeks but most of it is spoken for :(
if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.
Thunderverb 50,
modded SG, pedals, shiner bock.
Image

Icarus
Orange Expert
Posts: 615
Joined: Wed Oct 20, 2010 10:17 pm
Location: Southwest, England

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Icarus » Thu Sep 29, 2011 5:12 pm

Y0UNGBL00D wrote:im going to come out and say it: what the hell do you do for a living?

i am coming into a SIZABLE amount of money over the next couple of weeks but most of it is spoken for :(
if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.
:lol: my gf has been slightly pis#ed off at me for the best part of a week now, i better start checking what she's putting in my dinner!

I'm a quality control & customer liaison manager for a commercial print company, with an above average salary i suppose. House, gf, one kid. Don't have any debts, credits cards etc, not into cars or anything much other than music and guitar. I don't spend much money, but when i do........
Image
Thunderverb 200
Rockerverb 50
PPC412hp8
PPC212cb
Les Paul Custom
American Standard Tele

TheOrangeJuicer
Orange Master
Posts: 2907
Joined: Tue Sep 26, 2006 12:43 am
Location: USA
Contact:

Re: I'm not gonna lie.....

Post by TheOrangeJuicer » Thu Sep 29, 2011 5:25 pm

Y0UNGBL00D wrote:...if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.
Ah, but it'd be a quick ending. Icarus isn't getting laid for a month. Or two if the lawn doesn't get mowed soon!

:P
-Bill

Orange Amplification full line dealer
http://www.uptownaudio.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.biglickamplification.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Image

Dark Helmet
Orange Master
Posts: 1063
Joined: Fri Jun 03, 2011 8:51 pm
Location: Lincoln, NE USA

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Dark Helmet » Thu Sep 29, 2011 5:30 pm

Y0UNGBL00D wrote:im going to come out and say it: what the hell do you do for a living?

i am coming into a SIZABLE amount of money over the next couple of weeks but most of it is spoken for :(
if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.

dibs on your thunderverb.
Dark Lord of the Schwartz
AD15/12
AD30TC
AD50
AD140
Thunderverb50

2016 Gibson LP Standard
2012 Gibson LP Classic Custom
2017 Gibson Firebird Studio T
Epi Les Paul (used to be) Standard
2018 Taylor 616CE

Icarus
Orange Expert
Posts: 615
Joined: Wed Oct 20, 2010 10:17 pm
Location: Southwest, England

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Icarus » Thu Sep 29, 2011 5:33 pm

TheOrangeJuicer wrote:
Y0UNGBL00D wrote:...if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.
Ah, but it'd be a quick ending. Icarus isn't getting laid for a month. Or two if the lawn doesn't get mowed soon!

:P
:lol: :lol:

You don't know how right you are.

I'm thinking of blowing £2500 on a sit down lawn mower. Reverse psycology.
Image
Thunderverb 200
Rockerverb 50
PPC412hp8
PPC212cb
Les Paul Custom
American Standard Tele

TheOrangeJuicer
Orange Master
Posts: 2907
Joined: Tue Sep 26, 2006 12:43 am
Location: USA
Contact:

Re: I'm not gonna lie.....

Post by TheOrangeJuicer » Thu Sep 29, 2011 5:47 pm

Icarus wrote:
TheOrangeJuicer wrote:
Y0UNGBL00D wrote:...if i spent that much ($5400~) id be buried in a shallow grave somewhere and my gf would have them at the pawn shop in no time.
Ah, but it'd be a quick ending. Icarus isn't getting laid for a month. Or two if the lawn doesn't get mowed soon!

:P
:lol: :lol:

You don't know how right you are.

I'm thinking of blowing £2500 on a sit down lawn mower. Reverse psycology.
Wrong again. Buy a 5 year CD (certificate of deposit) for your son. You'll be back in the saddle in no time. Oh, and after you finish the lawn, wash the freakin' dishes. An Indian or Chinese dinner out with the SO might not be a bad idea either.
Cheers!
-Bill

Orange Amplification full line dealer
http://www.uptownaudio.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.biglickamplification.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Image

Y0UNGBL00D
Orange Master
Posts: 1811
Joined: Sat May 17, 2008 5:13 pm
Location: Austin TX

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Y0UNGBL00D » Sat Oct 01, 2011 9:36 am

its just that im GASing for so many things, all little, under $500 or so, and just when i settle on one, oops, a new website full of stuff.

i got a new house (badass, btw!) and it needs flatscreens and a dining table. but it ALSO needs a dual terror rig :)
Thunderverb 50,
modded SG, pedals, shiner bock.
Image

Randy Bass
Lord of Orange
Posts: 10149
Joined: Tue Sep 29, 2009 3:44 am

Re: I'm not gonna lie.....

Post by Randy Bass » Sat Oct 01, 2011 3:59 pm

Y0UNGBL00D wrote:its just that im GASing for so many things, all little, under $500 or so, and just when i settle on one, oops, a new website full of stuff.

i got a new house (badass, btw!) and it needs flatscreens and a dining table. but it ALSO needs a dual terror rig :)
Dining tables are nonsense. I bought a drum set for my Dining Room.
_________________
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests